Díl třetí

05.12.2012 23:38

Je skoro půl noc a my skoro za šest hodin vstáváme, Lukajda je opět odkopaný ale dneska nám topí tak mají v pokoji teploučko. Zítra nás čeká cvičení u paní Bludské. Milá a přitom rázná žena, která to s Lukáškem vážně umí. Musí makat a jsem ráda i když je mi ho pokaždé líto, když vidím jak ho ke konci nožičky bolí a klepou se mu. Zatnout zuby a vydržet, neděláme to pro srandu králikům. 

Absolvovali jsme další psychologické vyšetření, sice diagnoza zůstala stejná, avšak pokroky které jsme za ten rok zvládli ohromili nejen paní doktorku, ale i mě. Předvedl se a byla jsem ráda, že to paní doktorka viděla (aby neřekla, že si to vymýšlím :)))

A zpráva která asi pro nikoho není podstatná, ale já jsem z ní už na mrtvici. Lukajda si za poslední měsíc rozbil už podruhé brýle. Náhradní nemá, a na nové není, tak čekáme kdypak příjdou z opravy. 

Přeji krásnou dobrou noc a všem co navštěvují naše stránky a sdílí, moc děkuji, a ještě chci moc poděkovat za vaši podporu, jste úžasní :) 

 

Maminka

(za případné hrubky se omlouvám, skoro spím)